Eczacılık Yönetimi Bölümü
Recent Submissions
-
HPV pozitif olan hastaların HPV hakkında bilgileri ve HPV aşılarına yaklaşımı: Tersiyer bir merkezin deneyimi
(Zeynep Kamil Kadın ve Çocuk Hastalıkları EAH, 15.12.2020)Amaç: Tersiyer bir merkeze kolposkopik inceleme için refere edilen hastaların Human Papillomavirus (HPV) hakkındaki bilgilerini ve HPV aşısına yaklaşımını değerlendirmeyi amaçladık. Gereçler ve Yöntem: 01.12.2018 ile ... -
Branding of prescription and non-prescription drugs
(İstanbul Medipol Üniversitesi adına Sorumlu Prof. Dr. Sabahattin Aydın, 2018)It is worthwhile to note that, while health related products are mostly function driven categories, health in itself is an emotive and personal subject. With this perspective, pharmaceutical companies need to focus on ... -
Marketing communications for over-the-counter drugs and non-pharmaceutical products: the professionals’ perspective
(Taylor and Francis Ltd., 2017)Objectives: The aim of this study is to examine the types of marketing communications of over-the-counter (OTC) drugs and non-pharmaceutical products sold in pharmacies and to determine the role of pharmacists in this ...